AKTUALNOŚCI

 

 

  

Ważna informacja dla organizacji pozarządowych 
(06.02.2018)

A A A

Zarząd Powiatu w Świdnicy informuje, że organizacje pozarządowe mogą ubiegać się o dofinansowanie zadań publicznych z budżetu Powiatu Świdnickiego na 2018 rok z zakresu art. 19 a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

Na cały 2018 rok do dyspozycji oferentów są następujące środki:

  • 30.000,00 zł na zadania z zakresu ochrony i promocji zdrowia;

  • 40.000,00 zł na zadania z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu.

  • 40.000,00 zł na zadania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i tradycji.

Środki te rozdzielone będą bez otwartego konkursu ofert, w trybie art. 19 a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Możliwość wsparcia zadań publicznych z pominięciem otwartego konkursu ofert zwana jest trybem uproszczonym lub trybem małych zleceń (trybem małych grantów). W przeciwieństwie do otwartego konkursu ofert, uruchomiany jest on na wniosek organizacji pozarządowej lub innego uprawnionego podmiotu prowadzącego działalność pożytku publicznego. Przedmiotowy tryb zlecania zadań ograniczony jest max. wysokością przekazywanej dotacji (do 10 tys. zł), okresem wykonania zadań (do 90 dni) oraz ich zasięgiem terytorialnym (zadania o charakterze lokalnym i powiatowym). Uprawniony podmiot składa ofertę do Zarządu Powiatu w Świdnicy. Wzór oferty określa rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 570) - w załączeniu.

Informujemy, że organem administracji publicznej, do którego kierowana jest oferta jest: ZARZĄD POWIATU W ŚWIDNICY.
Prosimy o składanie propozycji ofert do dnia 16 lutego 2018 r. do godz. 12.00 w Biurze ds. Europejskich i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Starostwa Powiatowego w Świdnicy p. 119. Pozwoli nam to na sprawne przeprowadzenie procedury.


PLIK DO POBRANIA:


 

 

 


 

 |  do góry  |