Od 18 lutego zwiększona została możliwość
rezerwacji wizyty w wydziale komunikacji. Do tej pory internetowe wizyty w
Wydziale Komunikacji odbywały się o pełnych godzinach. Teraz jest możliwość
rezerwacji co pół godziny. Od 16 listopada z tej usługi skorzystało
prawie 200 osób. Widać wyraźnie, że taka opcja cieszy się coraz większym
zainteresowaniem - mówi Sabina Cebula Dyrektor Wydziału Komunikacji,
Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy.

Przypominamy jeszcze raz instrukcję postępowania w
przypadku rezerwacji terminu wizyty przez Internet.
Nie chcesz marnować czasu w kolejce? Umów się na wizytę przez
Internet!
Aby to uczynić należy:
-
Wejść na stronę: www.powiat.swidnica.pl
i odszukaj na dole strony ikonę:
-
W głównym menu określamy dzień i godzinę kiedy
chcemy przyjść do urzędu oraz określamy rodzaj sprawy do załatwienia.
Wprowadzamy także pozostałe wymagane przez system dane.
-
Na koniec otrzymacie Państwo potwierdzenie danych
oraz specjalny kod, który zostanie przesłany również na podany
adres e-mail.
-
W zarezerwowanym przez nas dniu należy przyjść 5-10
minut przed wyznaczona godziną, w biletomacie wpisać otrzymany kod,
pobrać bilet i już się jest proszonym do danego stanowiska.
Sprawdź czy w urzędzie jest kolejka
Dla tych, którzy nie chcą ustalać konkretnego terminu wizyty starostwo
przygotowała kolejne ułatwienie. Wchodząc na stronę internetową
Powiatu Świdnickiego możemy sprawdzić liczbę osób oczekujących w
kolejce w danej chwili. Wystarczy, że na stronie www.powiat.swidnica.pl
odnajdziemy ikonę:

System automatycznie wyświetli nam aktualne obłożenie
Wydziału Komunikacji i jego poszczególnych stanowisk- dodaje Sabina
Cebula.
Po pierwsze: weź bilet!
Pamiętajmy. Bez względu na to, czy wizytę umówiliśmy wcześniej przez
Internet czy przyszliśmy do urzędu nie robiąc tego wcześniej, w
Wydziale Komunikacji od wielu lat funkcjonuje system kolejkowy na
podstawie pobranych wcześniej biletów. Do tej pory urządzenie wydające
bilety znajdowało się za drzwiami wydziału i nie wszyscy klienci o tym
wiedzieli. Dlatego od 28 października ustawiony został nowy biletomat,
usytuowany na II piętrze, przy windzie, obok pokoju 215. Na biletomacie
wstępnie określamy sprawę, którą chcemy załatwić po czym odbieramy
bilet, na którym widnieje numer. Po wszystkim czekamy aż na tablicy
informacyjnej aż ukaże się "nasz" numer.
Piotr Dębek
Rzecznik Prasowy
|